czwartek, 23 październik 2014 11:35

Relacja ze "Śniadania" z ORFIN Studio i Rocket Media

Napisał 
Oceń ten artykuł
(1 głos)

Dnia 21 października w Centrum Biznesowo-Konferencyjnym ZIG odbyło się kolejne z cyklu „Śniadań biznesowych” spotkanie. Tym razem miał miejsce wykład o tym, jak wykorzystać stronę www do generowania przychodów. Dla licznie zgromadzonej publiczności wygłosili go właściciel firmy ORFIN Studio Maciej Koła oraz Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Rocket Media sp. z o.o. Radosław Miszczak. Zanim to jednak nastąpiło Prezes Zarządu ZIG Marek Pasztetnik wręczył certyfikaty nowo przyjętym Członkom w poczet Izby.

Na początku spotkania właściciel ORFIN Studio Maciej Koła pokrótce przedstawił działalność firmy oraz zaprezentował kilkanaście logotypów stworzonych dla klientów, jak również stron www, zaprojektowanych przez jego studio. Następnie został omówiony system zarządzania treścią – CMS. Przedstawiono programy Joomla oraz WordPress, posiadające specjalne moduły, komponenty oraz szablony pozwalające wstawiać i edytować treści na stronę.

Publiczności zaprezentowano również optymalne kroje czcionek, dzięki którym teksty stają się czytelne i widoczne dla odwiedzających witryny. Okazuje się, że „im prościej, tym lepiej”. Tak samo kolory mają niebagatelne znaczenie. Mogą bowiem pobudzać, wyciszać, dodawać energii, bądź wprowadzać w stan przygnębienia i rozproszenia. Innymi słowy „te same projekty mogą przybierać różne znaczenie, jeśli tylko zmienimy ich kolory”. Ważnym elementem jest także umiejętność zagospodarowania przestrzeni strony. Aby wyglądała schludnie i komunikatywnie najlepiej jest nie przesadzać z ilością narzędzi, mogących zaburzać jej odbiór.

Tymczasem Radosław Miszczak, Prezes Zarządu Rocket Media sp. z o.o. położył nacisk na przedstawienie realizowanych celów biznesowych firm, z którymi Rocket Media sp. z o.o. nawiązało współpracę. Zwrócił także uwagę na fakt wzrostu znaczenia rynku reklamy w Internecie, po czym przeszedł do omówienia kwestii pozycjonowania – jednej z najważniejszych, jeśli chodzi o formy marketingu internetowego. Za najważniejsze zalety SEM (Search Engine Marketing) należy uznać: elastyczny szybki start/stop, mierzalny zwrot, skuteczność, dopasowanie, zorientowanie na konwersję. Jednocześnie, co warto podkreślić, jest on przyszłością reklamy, przez co warto w niego inwestować.

Po pełnym merytorycznych treści spotkaniu nastąpił, tradycyjny już, poczęstunek, podczas którego można było dowiedzieć się szczegółów dotyczących zasad obowiązujących w internetowym świecie reklamy.

 

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć:

Czytany 9677 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 23 październik 2014 12:18