wtorek, 18 listopad 2014 10:43

Powstał nowy portal dla przedsiębiorców "Strategie i biznes"

Napisał 
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

W październiku 2014 r. premierę miał nowy tytuł prasowy – portal „StrategieiBiznes.pl” (StrategieiBiznes.pl), który jest kontynuacją miesięcznika „Strategie Biznesu”, wydawanego od III 2012 r. do III 2014 r. przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Zespół redakcyjny i założenia dotyczące charakteru publikacji, pozostały niezmienne.


Portal „StrategieiBiznes.pl” jest przeznaczony dla przedsiębiorców, zwłaszcza ze średniej i wyższej kadry zarządczej firm typu PHB (privately held business, tj. przedsiębiorstw prywatnych). Ambicją redakcji jest wznoszenie polskich liderów biznesu na najwyższy – strategiczny poziom zarządzania oraz poszerzanie ich horyzontów. Ma to być możliwe dzięki dostarczaniu czytelnikom pogłębionych, wysoce merytorycznych artykułów z obszarów: zarządzania, finansów, IT, kadr, prawa, marketingu i sprzedaży. Ich wyróżnikiem ma być mówienie o rzeczach trudnych, w sposób łatwy i zrozumiały.

W ciągu roku od uruchomienia portalu jego najciekawszymi publikacjami mają się stać:
• pogłębione analizy,
• przekrojowe raporty,
• eksperckie prognozy,
• najnowsze trendy.

Jak informuje Lidia Zakrzewska, wydawca tytułu – Chcemy kontynuować dotychczasowy profil naszego pisma i utrzymać wysoki poziom, z jakiego było znane papierowe wydanie „Strategii Biznesu”. Póki co jednak portal jest naszym hobby, ale wkładany w niego wysiłek jest naszym zdaniem wart zachodu. Rynek zalewają powierzchowne informacje. My zamierzamy się wyróżnić tym, co stanowiło dotąd naszą siłę i przysparzało nam czytelników oraz uznanie fachowców – pogłębionymi, specjalistycznymi treściami. Nasze teksty mają dostarczać liderom biznesu takich informacji, które ułatwią im podejmowanie kluczowych – strategicznych decyzji dotyczących rozwoju i ekspansji ich firm. Planujemy opisywać co robi konkurencja na świecie, jakie są trendy i kierunki w poszczególnych branżach etc. Jesteśmy przekonani, że polscy przedsiębiorcy mają mnóstwo atutów, żeby wygrywać na wysoce konkurencyjnym, zmiennym rynku. Ale nie mają czasu, żeby na bieżąco skanować terabajty informacji. Dla nich będziemy się specjalizować w ważnych treściach o charakterze strategicznym dla biznesu.

 

Czytany 6224 razy