W dniu 28 marca 2019 roku, w Centrum Biznesowo Konferencyjnym ZIG, odbyło się spotkanie z Jego Ekscelencją Panem Edgarsem Bondarsem Ambasadorem Republiki Łotewskiej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz przedstawicielami przedsiębiorców Republiki Łotewskiej.
Wizyta łotewskich przedsiębiorców była doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych oraz znalezienia potencjalnych partnerów do współpracy.
Spotkanie otworzył Pan Marek Pasztetnik Prezes Zarządu Zachodniej Izby Gospodarczej - Pracodawcy i Przedsiębiorcy, który powitał zaproszonych gości i poprosił o słowo wstępne Pana Martina Kaczmarskiego Konsula Honorowego Republiki Łotewskiej. Następnie zebrani wysłuchali wystąpienia Jego Ekscelencji Pana Edgarsa Bondarsa. W dalszej części spotkania zabrał głos Pan Karol Przywara Dyrektor Wydziału Współpracy z Zagranicą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Następnie poproszono o zabranie głosu Panią Elizę Sulte przedstawicielkę Investment and Development Agency of Latvia (LIAA), która zapewniła firmy polskie o chęci współpracy i możliwości pomocy w nawiązaniu kontaktów biznesowych z firmami łotewskimi.
W dalszej części spotkania odbyła się prezentacja firm łotewskich:
D.ECO Cosmetics,
Silmachy Remeides,
oraz polskich: 
Elkobis Sp. z o. o.,
Frankonia Poland Sp. z o.o.,
Liquid Technologies sp. z o.o.,
- Onelogistics Polska
,

FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.,
PL-LV trade,
PPH WADEX SA,
Kancelaria Radców Prawnych dr Paweł Bojarski, dr Katarzyna Schmidt-Kwiecińska sp. partnerska,
Organique Sp. z o.o.,
Avicenna-Oil, które przedstawiły zakres swoich działalności oraz możliwości, a zarazem korzyści z nawiązania wzajemnej współpracy biznesowej. Po części prezentacyjnej goście zjedli wspólnie lunch i kontynuowali rozmowy w kuluarach.

19 marca 2019 roku, w Centrum Biznesowo Konferencyjnym ZIG, odbyła się konferencja "Sztuka doskonalenia biznesu. Wykorzystaj zmiany - działaj ofensywnie" zorganizowana wspólnie przez Zachodnią Izbę Gospodarczą - Pracodawcy i Przedsiębiorcy oraz Bank BGŻ BNP Paribas.

Zaproszeni przedsiębiorcy zdobyli wiedzę z zakresu m.in. skutecznego motywowania pracowników do działania, możliwości uzyskania dofinansowania dla firmy w celu podwyższenia kwalifikacji pracowników, sposobów zaspokajania potrzeb kadrowych, a także zapoznali się z instrumentami wsparcia dla biznesu.

Kredyty obrotowe, poręczenia i gwarancje, pożyczki rozwojowe, wsparcie eksportu oraz rozwoju firm to tylko kilka produktów z oferty dedykowanej dla przedsiębiorców, które oferuje Bank Gospodarstwa Krajowego. Pani Ewa Nowak-Iskra, Dyrektor Regionu BGK Region Dolnośląski omówiła podczas swojego wystąpienia wybrane usługi bankowe dopasowane do specyficznych potrzeb mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Pan Maciej Sałdacz, Zastępca Dyrektora ds. Marketingu Usług Urzędu Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu przedstawił ofertę programu „Staż na Start” oraz omówił korzyści dla pracodawców wynikające z możliwości zaoferowania nabycia umiejętności praktycznych osobie bezrobotnej poprzez udział w programie. Następnie Pani Jolanta Gancarz-Kosicka, Kierownik Działu Rozwoju Zawodowego Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu opowiedziała o Krajowym Funduszu Szkoleniowym, który daje możliwość dofinansowania kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców na poziomie do 80% lub 100% wartości szkolenia. 

O kreowaniu świadomości proekologicznej, dbaniu o ochronę środowiska i wspieraniu innowacyjności gwarantującej korzyści ekonomiczne w firmie można było dowiedzieć się z wystąpienia Pana Andrzeja Jeżewskiego, właściciela Promet-Plast.

Dyrektor Regionu Wrocław BGŻ BNP Paribas, Pan Adam Wąsiewicz, wytłumaczył zebranym gościom co to znaczy biznes ofensywny. Natomiast Pan Łukasz Ryś z BGŻ BNP Paribas mówił o zmianach regulacyjnych w 2019 roku dotyczących lesingu. Pan Marek Ignor, Prezes Zarządu Dolnośląskiego Funduszu Rozwoju w swoim wystąpieniu podjął się przedstawienia systemu finansowania MŚP na Dolnym Śląsku oraz omówienia programów wsparcia dla dolnośląskich firm w oparciu o finansowe instrumenty zwrotne. Część merytoryczną konferencji zwieńczyło wystąpienie Pani Beaty Piasny Trenerki Biznesu, Coach ICF, właścicielki Agencji Wizerunku i Rozwoju CAMBIAR, która opowiedziała o motywowaniu pracowników do działania i metodologii talentów wg. Gallupa.

Spotkanie zakończyło się wspólnym lunchem i możliwością rozmów w kuluarach.

Bardzo serdecznie dziękujemy przybyłym gościom za udział w konferencji oraz partnerom wydarzenia: Bank Gospodarstwa Krajowego, Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, Dolnośląski Fundusz Rozwoju, Promet-Plast oraz Agencja Wizerunku i Rozwoju CAMBIAR.

Prezes Zachodniej Izby Gospodarczej - Pracodawcy i Przedsiębiorcy Marek Pasztetnik był gościem Filipa Marczyńskiego, gospodarza audycji "Program bez VAT", która została wyemitowana 25 lutego na antenie Radia Wrocław.
W rozmowie wzięli udział: przewodniczący Rady Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych Województwa Dolnośląskiego Andrzej Otręba oraz Radosław Mechliński, zastępca przewodniczącego Regionu Dolny Śląsk NSZZ „Solidarność”. Panowie dyskutowali o nowych propozycjach programowych Prawa i Sprawiedliwości, tzw. nowa piątka PiS ma zapewnić wprowadzenie 500+ już od pierwszego dziecka, brak podatku PIT dla pracowników do 26. roku życia, „trzynastkę” dla emerytów, obniżenie kosztów pracy oraz przywrócenie zredukowanych połączeń autobusowych (głównie we wsiach i małych miastach).

Zapraszamy Państwa do słuchania!

Program bez VAT - 25.02.2019 - 1/2.mp3 

Program bez VAT - 25.02.2019 - 2/2.mp3

Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w II KONGRESIE INNOWACJI "PRZEMYSŁ 4.0 W PRAKTYCE", który odbędzie się 14 marca 2019 roku we Wrocławiu. Organizatorem wydarzenia jest Legnicka i Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Politechnika Wrocławska oraz Keyso, a partnerem Kongresu Zachodnia Izba Gospodarcza - Pracodawcy i Przedsiębiorcy.
Kongres poświęcony jest czterem kluczowym uwarunkowaniom skutecznego wdrażania rozwiązań i technologii Przemysłu 4.0 w polskich firmach produkcyjnych: Otoczenie, Ludzie, Technika, Rynek. Tegoroczny Kongres Innowacji to więcej niż kolejne wydarzenie poświęcone pokazywaniu rozwiązań Przemysłu 4.0. Stawiamy przede wszystkim na:

Ekspercką wiedzę - konferencja z udziałem ekspertów i praktyków z firm, Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Centrum Kompetencji Przemysłu 4.0 oraz ośrodków naukowych. Podzielona na 4 części seminaryjne celem przedstawienia wszystkich 4 uwarunkowań skutecznej transformacji do Przemysłu 4.0 - LUDZIE, OTOCZENIE, RYNEK, TECHNIKA. Nie będzie to konferencja wypełniona teorią, która nie znajduje pokrycia w praktyce, a 100% praktyki, gotowych rozwiązań i studiów przypadku.
Predefiniowany networking - przygotowany przed kongresem na podstawie szczegółowych danych. Niezwykle skuteczna możliwość nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych.
Targi kooperacji firm - doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty na bardzo korzystnych warunkach.

Profil uczestnika: Kadra zarządzająca - zarządy, dyrektorzy i kierownicy rozwoju, produkcji, IT, HR z szeroko rozumianej branży produkcyjnej (IT, ICT, IoT, aerospace automotive, automatyka, metalowa, offshore...).
Program Kongresu dostępny jest pod adresem: http://lsse.eu/ii-kongres-innowacji/plan/.

Kongres Innowacji1

W imieniu Konsula Honorowego Republiki Łotewskiej oraz Zachodniej Izby Gospodarczej - Pracodawcy i Przedsiębiorcy zapraszamy na spotkanie z Jego Ekscelencją Panem Edgarsem Bondarsem, Ambasadorem Republiki Łotewskiej w Rzeczpospolitej Polskiej oraz przedstawicielami przedsiębiorców Republiki Łotewskiej.
 
Spotkanie odbędzie się w dniu 28 marca 2019 roku o godz. 10:00 w Centrum Biznesowo Konferencyjnym Zachodniej Izby Gospodarczej - Pracodawcy i Przedsiębiorcy, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu.
 
To doskonała okazja, aby nawiązać kontakty biznesowe oraz znaleźć potencjalnych partnerów do współpracy.
RSVP do 13 marca 2019 roku +48 510 015 810, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">
Spotkanie przedsiębiorców z Ambasadorem Łotwy
Wernisaż ASP
W dniach 6-7 marca 2019 roku w Haston Congress Center odbyła się druga edycja Kongresu Firm Rodzinnych, czyli największego w regionie wydarzenia adresowanego do przedsiębiorców prowadzących firmy rodzinne oraz ich sukcesorów. Kongres, zgodnie z intencją organizatorów i uczestników pierwszej edycji, miał mniej oficjalny, a bardziej praktyczny charakter.

Pierwszego dnia Kongresu odbyła się konferencja podzielona na 4 panele dyskusyjne o następujących nazwach: Inspiracje, Internacjonalizacja i nowe rynki, Innowacyjność, Przedsiębiorstwa rodzinne jako marka.
Podczas panelu "Inspiracje" prelegenci opowiadali o oryginalnych i często spektakularnych sukcesach firm rodzinnych. Historie firm: Kaczmarski Group, INGLOT, Zieta Prozessdesign oraz Fabryki Naczyń Kamionkowych "Manufaktura" Sp. j. Smoleński & Zwierz (Ceramika Bolesławiec) miały na celu zainspirować innych, dać impuls do zmian, udoskonalania czy szukania nowych koncepcji.
Panel "Internacjonalizacja i nowe rynki" skupił prelegentów, których firmy osiągnęły i osiągają sukces na rynkach zagranicznych oraz przedstawicieli instytucji pomocnych w procesie internacjonalizacji. Rozmówcami Tamary Surman, dyrektor ds. relacji biznesowych w kancelarii WKB, Wierciński, Kwieciński, Baehr, byli przedstawiciele takich firm jak: Runoland, Unilight Polska Sp. z o.o., Biuro Podróży Rapala, WBK Wierciński, Kwieciński, Baehr, Wrocławskie Centrum Transferu Technologii oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. Rozmówcy poruszyli zagadnienia związane m.in. z przyczynami ekspansji na nowe rynki, wyborem nowego regionu czy planowaniem i strategii ekspansji.
Firmy rodzinne są predestynowane do innowacyjności, a co jeszcze ważniejsze są w większości twórcami najważniejszych wynalazków ubiegłego wieku. Dlatego też podczas Kongresu nie mogło zabraknąć panelu o wyzwaniach i osiągnięciach we współczesności firm rodzinnych w zakresie innowacyjności, ich współpracy z nowoczesnymi firmami z Zachodu, ale też z Polski. W panelu uczestniczyli m.in. prezesi zarządów Mine Master Sp. z o.o., INNPACT Sp. z o.o., NavSim Polska Sp. z o.o.
Ostatnim panelem dyskusyjnym była rozmowa o przedsiębiorstwie rodzinnym jako marce. Rozmówcy zastanawiali się czy "rodzinność" firmy to wartość marketingowa, a jeśli tak to jak jest ona wykorzystywana i podkreślana przez właścicieli firm rodzinnych. Swoimi historiami i przemyśleniami podzieliła się Pani Agnieszka Blacheta z Huty Szkła Kryształowego Julia oraz Pan Błażej Prus z firmy PPH Vitbis Sp. z o.o.
Oprócz 4 paneli dyskusyjnych odbyło się także spotkanie pt. "Loża Konsulów". Ideą "Loży Konsulów" było przedstawienie uczestnikom Kongresu krajów, które reprezentują konsulowie honorowi. Konsul honorowy jest często przedsiębiorcą, prawnikiem, menedżerem działającym na naszym, regionalnym terenie, w związku z czym w praktyczny sposób może zachęcić do aktywności na rynkach zagranicznych, wskazać bariery i ryzyka, przedstawić dobry adres do pomocy i wsparcia tym, którzy będą zainteresowani. Podczas II edycji Kongresu Firm Rodzinnych uczestnicy mieli możliwość posłuchania i porozmawiania z Panem Tomaszem Szpikowskim, konsulem honorowym Republiki Korei, Panem Jesúsem García-Nieto Moreno, konsulem honorowym Królestwa Hiszpanii oraz Panem Arkadiuszem Janem Ignasiakiem, konsulem honorowym Republiki Czeskiej.
 
Drugi dzień Kongresu rozpoczął się od śniadania biznesowego połączonego z networkingiem. Następnie odbyły się warsztaty tematyczne z zakresu sukcesji, czyli przygotowania firmy i rodziny do objęcia sterów przez młodsze pokolenie, mediacji, budowaniu marki, finansowaniu firm, innowacyjności oraz mozliwości pozyskania pomocy publicznej i funduszy unijnych dla firm rodzinnych.
 
Ponadto, w oczekiwaniu na Kongres w lutym 2019 roku Gazeta Wrocławska ogłosiła plebiscyt na Najpopularniejszą Firmę Rodzinną na Dolnym Śląsku. 6 marca podczas Kongresu Firm Rodzinnych zostały ogłoszone wyniki plebiscytu, a zwycięzcy zostali nagrodzeni. 
Najpopularniejszą Firmę Rodzinną na Dolnym Śląsku został wybrany Euro-System Marcin Gasztyk Sp. z o.o. Drugie miejsce zajął Mario Market, a a ostatnim stopniu podium znalazł się Maciejowy Sad.
 
Wszystkim uczestnikom Kongresu dziękujemy za udział i zapraszamy za rok na III edycję Kongresu Firm Rodzinnych.
 
Organizatorzy:
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu | Zachodnia Izba Gospodarcza - Pracodawcy i Przedsiębiorcy | Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego | Dolnośląska Izba Gospodarcza | Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa | Związek Pracodawców Polska Miedź | Dolnośląski Fundusz Rozwoju.
 
Sponsor strategiczny: PKO Bank Polski.
 
Partnerzy:
Hasco-Lek S.A. | Bank Gospodarstwa Krajowego | Kaczmarski Group | PwC Polska | WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr | Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej | Związek Pracodawców Polska Miedź.
 
Patroni honorowi:
Cezary Przybylski - Marszałek Województwa Dolnośląskiego Dolny Śląsk | Marszałek Województwa Opolskiego Andrzej Buła Województwo opolskie | Marszałek Województwa Lubuskiego Elżbieta Anna Polak Województwo lubuskie | Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców Adam Abramowicz Biuro Rzecznika MŚP | Komitet Przedsiębiorstw Rodzinnych Krajowej Izby Gospodarczej Krajowa Izba Gospodarcza.
 
Patroni medialni:
Gazeta Wrocławska | Strefa Biznesu | Radio Wrocław | TVP3 Wrocław | Kapitał Polski | Kapitał Dolnego Śląska | QBusiness.pl - Biznesowy Serwis Informacyjny | Personel i Zarządzanie.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji "Sztuka doskonalenia biznesu. Wykorzystaj zmiany - działaj ofensywnie.", która odbędzie się 19 marca (wtorek) 2019 r. o godz. 9.00, w Centrum Biznesowo Konferencyjnym Zachodniej Izby Gospodarczej - Pracodawcy i Przedsiębiorcy, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, Wrocław.

Dowiedzą się Państwo m.in. jak skutecznie motywować pracowników do działania, jak uzyskać dofinansowanie dla firmy w celu podwyższenia kwalifikacji pracowników, w jaki sposób zaspokoić potrzeby kadrowe oraz jakie instrumenty wsparcia są właściwe dla Państwa biznesu i jak po nie sięgnąć.

W celu rejestracji na konferencję prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego online FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 15 marca 2019 r.

Konfa BGŻ i ZIG - agenda

Zaproszenie na śniadanie biznesowe PwC | Finance of the future | 27 lutego 2019 r. | Wrocław
 
Najnowsze trendy w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i finansowo-księgowych wiążą się z inwestowaniem w nowoczesne technologie i rozwojem narzędzi automatyzujących kluczowe procesy. Dlatego w imieniu firmy PwC oraz Stowarzyszenia Dyrektorów Finansowych Finexa zapraszamy na śniadanie biznesowe, dedykowane następującym kwestiom:
- Automatyzacja procesów biznesowych i finansowo-księgowych przy użyciu m. in. narzędzi RPA (Robotic Process Automation),
- Management reporting,
- Cyberzagrożenia - obecne wyzwania dla bezpieczeństwa aktywów oraz procesów biznesowych i produkcyjnych.

Śniadanie Biznesowe odbędzie się w środę, 27 lutego 2019 r. o godzinie 10:00 (rejestracja i poczęstunek od 9:30), w DOUBLETREE BY HILTON HOTEL WROCLAW, ul. Podwale 84 we Wrocławiu.
 
Wydarzenie kierowane jest do członków zarządów oraz dyrektorów finansowych.
Szczegóły organizacyjne oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie internetowej wydarzenia - https://pwc.to/2GRq79l.
 
Bardzo prosimy o przesyłanie zgłoszeń do dnia 25 lutego. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenie maksymalnie 2 osób z jednej spółki. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Rejestracja nie jest jednoznaczna z przyjęciem zgłoszenia, zapraszamy do przybycia po otrzymaniu osobnego potwierdzenia udziału.
finance-of-the-future
Zachodnia Izba Gospodarcza & Mariański Group Zachód Doradztwo Prawno-Podatkowe Sp.k. zapraszają serdecznie do udziału w bezpłatnych warsztatach z zakresu rewolucyjnych zmian w podatkach na 2019 r. Spotkanie odbędzie się dnia 12 marca 2019 r. o godzinie 10:00 w Centrum Biznesowo Konferencyjnym ZIG, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43 we Wrocławiu.
Warsztaty poprowadzi Partner w Mariański Group Zachód Mecenas Piotr Szalbierz - radca prawny, doradca podatkowy. Specjalista z dziedziny podatków dochodowych, restrukturyzacji i sukcesji biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w trakcie współpracy i doradztwa dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą jak i dla spółek w zakresie zmian organizacyjnych i reorganizacji aktywów z uwzględnieniem planowania podatkowego.
Szkolenie będzie opisywało na przykładach najnowsze zmiany w podatkach, które powinien poznać każdy przedsiębiorca. Udział w spotkaniu jest bezpłatny po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">
 
Zakres merytoryczny będzie obejmował następujące tematy:
I. Zmiany w CIT i PIT od 2019 r. mające istotny wpływ na działalność przedsiębiorców:
1. Rewolucyjne zmiany w podatku u źródła - zmiana zasad poboru podatku i weryfikacji beneficjentów, stosowanie kopii certyfikatów rezydencji, pojęcie beneficial owner.
2. Zwiększenie podatkowej atrakcyjności finansowania własnego - odliczenie tzw. odsetek hipotetycznych.
3. Zmiana zasad określana wysokości kosztów w przypadku konwersji długu na kapitał.
4. Zmiany w zakresie nabywania wierzytelności.
5. Rewolucja w zasadach rozliczania samochodów osobowych wykorzystywanych w działalności gospodarczej.
6. Podatek od przychodów z budynków czyli „dawny” podatek od nieruchomości komercyjnych.
7. Wprowadzenie tzw. Innovation BOX – preferencyjne zasady opodatkowania dochodów generowanych przez prawa własności intelektualnej (stawka 5 %).
8. Podwyższenie kwot limitów zaliczanych do kosztów uzyskania przychodów składek na rzecz organizacji zrzeszających pracodawców i przedsiębiorców o charakterze nieobowiązkowym.
9. Wprowadzenie 9 % stawki podatku CIT dla tzw. małych podatników.
10. Wprowadzenie obowiązku raportowania schematów podatkowych (MDR).
 
II. Ceny transferowe – omówienie planowanych zmian na 2019 r. w szczególności:
1. Zmiany progów dokumentacyjnych.
2. Wydłużenie terminów na sporządzenie dokumentacji i złożenie oświadczenia.
3. Ułatwienia i zwolnienia dokumentacyjne w przypadku dokumentacji grupowej.
4. Wprowadzenie uproszczonych zasad rozliczeń, tzw. safe harbours.
5. Zwolnienia dla podmiotów krajowych.
6. Kompleksowe uregulowanie zasady ceny rynkowej.
7. Warunki stosowania korekty cen transferowych.
 
III. Podatek VAT 2019:
1. Nowa definicja pierwszego zasiedlenia w VAT.
2. Nowe zasady opodatkowania bonów.
3. Nowe zasady korekt VAT.
4. Nowa struktura JPK_VAT - likwidacja deklaracji VATowskich.
 
Zaproszenie na bezpłatne warsztaty-MGZ
Konferencja „Wellbeing w praktyce. Nowy styl funkcjonowania nowoczesnej firmy” - największe wydarzenie wellbeingowe w Polsce!
Już 20 marca 2019 roku odbędzie się długo wyczekiwana, coroczna konferencja „Wellbeing w praktyce”. We Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia już po raz trzeci będzie można uzyskać wiedzę, inspirację oraz konkretne rozwiązania, jak wdrożyć wellbeing w swojej firmie i tym sposobem przyjąć nowy styl funkcjonowania.
 
Nowoczesne organizacje postrzegają ludzi jako kluczowy kapitał. W związku z tym nowatorski styl zarządzania uwzględnia holistyczne podejście do pracownika i troskę o jego stan psychofizyczny.
Dbając o dobrostan pracowników, uzyskuje się w zamian wzrost efektywności, zaangażowania i lojalności wobec firmy, co bezpośrednio przekłada się nie tylko na wynik biznesowy, ale i pozytywny wizerunek organizacji. Na konferencji odpowiemy na pytania m.in. jak skutecznie wdrażać wellbeing w organizacji, jak menagerowie mogą zadbać o siebie i pracowników, jak tworzyć mistrzowskie zespoły w oparciu o wellbeing oraz czy dbanie o dobrostan pracowników opłaca się pracodawcy.
Aby skutecznie wdrożyć wellbeing w organizacji warto działać kompleksowo w 6 obszarach: świadomości, zdrowia, relacji, miejsca pracy, kultury organizacyjnej oraz systemów i procesów.
Tematyka konferencji jest więc kluczowa nie tylko dla właścicieli, kadry menadżerskiej i pracowników działów HR, CSR, EB, PR, ale również dla coachów, trenerów biznesu, doradców personalnych, psychologów pracy czy konsultantów zarządzania.
 
Głównym organizatorem 3 edycji konferencji jest Wellbeing Institute, którego misją jest podnoszenie poziomu wellbeingu ludzi i organizacji. Misję tę realizuje m.in. poprzez edukację, szerzenie dobrych praktyk wellbeingowych i bezpośrednią współpracę z biznesem podczas wdrażania programów wellbeingowych.
 
Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji będą:
- Beata Kapcewicz - współzałożycielka i mentor Wellbeing Institute, praktykujący lider, trener zarządów i liderów,
- Jakub B. Bączek - przedsiębiorca, podróżnik, trener mentalny, autor kilkunastu książek,
- Jaro Bieniecki - twórca i Prezes Runmageddonu, mówca inspiracyjny.
 
Natomiast prelegenci - praktycy wellbeingu - podzielą się swoim doświadczeniem m.in. z Ikea Industry, Velux, Volvo, Kaufland, Ops Talent (pierwsza firma w Polsce z certyfikatem Wellbeing Leader).
 
Dodatkowo w dniu 21.03.2019 r. będzie można uczestniczyć w warsztatach związanych z tematyką wellbeingu.
To wyjątkowa konferencja z praktyczną wiedzą i skutecznymi rozwiązaniami dla biznesu.
 
Więcej informacji o konferencji oraz możliwość zakupu biletów na stronie: www.wellbeingwpraktyce.plPonadto w załącznikach mogą Państwo pobrać program wydarzenia.
 
Zachodnia Izba Gospodarcza - Pracodawcy i Przedsiębiorcy jest partnerem konferencji: „Wellbeing w praktyce. Nowy styl funkcjonowania nowoczesnej firmy”. W związku z czym chcielibyśmy podzielić się z Państwem partnerskim linkiem zniżkowym do zakupu biletów na konferencję https://bit.ly/2DNCsbE.
 
wellbeing FB
Strona 3 z 64