Jak przygotować się na właściwe wypełnienie obowiązków w zakresie raportowania TPR za 2020 r. – webinarium

Ceny transferowe nie schodzą z agendy Ministerstwa Finansów – nawet pomimo panującej pandemii COVID-19 budzą duże zainteresowanie organów podatkowych. Jednym z najważniejszych obecnie tematów jest raportowanie TPR, bowiem z końcem grudnia 2020 r. zostały opublikowane zmiany do rozporządzenia w sprawie informacji o cenach transferowych. W konsekwencji przekłada się to na aktualizację formularza TPR, który będzie obowiązywał już do raportowania za 2020 r.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego ekspertka kancelarii WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy – Natalia Kaczorowska przybliży gościom zmiany w formularzu TPR i omówi m.in. zmiany rozszerzające zakres raportowanych informacji oraz możliwości ograniczania ryzyk wiążących się z raportowaniem TPR.

Szczegółową agendę szkolenia, informacje o trenerce oraz szczegóły organizacyjne znajdą Państwo w zaproszeniu.pdf (pobierz).

Webinarium odbędzie się 12 maja w godzinach 10-11 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

FORMULARZ REJESTRACYJNY

Udział w webinarium jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Zaproszenie skierowane jest w szczególności do dyrektorów finansowych, głównych księgowych oraz menadżerów odpowiedzialnych za działy podatkowe i księgowe.

Mamy nadzieję, że tematyka szkolenia wyda się Państwu interesująca i będziemy mieli przyjemność Państwa gościć!

Organizatorem webinarium jest #CzłonekZIG – WPW Wołczek Proksa & Wspólnicy.

Leave A Reply

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
YouTube